Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Wysyłka towarów i zwroty
Kontakt
  • ProTech Adrian Kuglin
    ul. Kaskadowa 6A
    43-382 Bielsko-Biała
    Polska
    NIP: 547-142-97-80
  • E-mail:sklep@emodel.pl
  • Telefon+48 500-222-515
  • Godziny działania sklepuSklep wyłącznie internetowy. Realizacja zamówień i kontakt telefoniczny : od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9 - 14
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Statystyka
  • Ilość produktów: 890
  • Ilość kategorii: 276
  • Ilość promocji: 10
  • Ilość nowości: 0
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 1413428 klientów
  • Sklep działa od: 07-08-2016

Wysyłka towarów i zwroty

Warunki dostawy:
Koszty pakowania i wysyłki (dostawy) naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy płatności.

KLIENT w trakcie wypełniania interaktywnego formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt wysyłki podczas składania ZAMÓWIENIA.

Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej.

Zakupione produkty wysyłamy przesyłkami pocztowymi lub firmami kurierskimi.

Przesyłki dostarczają:

- Firma kurierska InPost,
- Firma kurierska FedEx,

Koszty dostawy podane są każdorazowo w podsumowaniu Państwa zamówienia

Koszty zwrotu towaru :
Zgodnie z art. 23 ustawy konsumenckiej (o prawach Konsumenta) - Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy, Klient ponosi koszt odesłania towaru do Sprzedawcy.

Termin wysyłki:
Częstotliwość nadawania paczek jest różna w zależności od wybranego sposobu dostawy:
- przesyłki kurierskie nadawane są 3-4 razy w tygodniu w dni robocze,
- przesyłki pocztowe nadawane są raz w tygodniu, z reguły we Środę.
Powyższe informacje prosimy traktować orientacyjnie - nie sposób tego gwarantować.

Prosimy wziąć pod uwagę, iż firmy kurierskie zastrzegają sobie, iż zlecenie złożone po godzinie 10 rano zazwyczaj odbierane są dopiero dnia następnego. Przesyłki pocztowe dostarczone na pocztę po godzinie 15 także "wyruszają" z U.P. dopiero dnia następnego (takie informacje podawane są przez pracowników urzędów pocztowych). Prosimy zatem o zamawianie i przesyłanie płatności, potwierdzeń, wiadomości wysyłkowych i innych dyspozycji tak, by mieli Państwo pewien zapas czasu z uwzględnieniem opisanych powyżej zależności. Jesteśmy wdzięczni, jeżeli i  my także mamy czas na spokojną realizację wysyłki. Prosimy wziąć pod uwagę, iż przedmioty gabarytowe i kruche mogą być narażone na uszkodzenia podczas transportu, ponieważ nie sposób zagwarantować jakości świadczonych usług przez firmy kurierskie.  Opłacacie Państwo cenę transportu zryczałtowanego, typowego, w minimalnej wysokości. Do takich paczek zaliczają się standardowe, foremne, regularne i sztywne przesyłki. Opłata wysyłki nie pokrywa kosztu wykonania dodatkowych opakowań, zabezpieczeń, specjalnych tub, usztywnień, wypełnień czy pudełek - zatem nasze przesyłki nie są tak pakowane. Nie oferujemy takiej formy pakowania, nie posiadamy tub i skrzyń, wysyłamy towar owinięty miejscowo w folię amortyzującą + folia typu STRETCH. Prosimy wziąć to pod uwagę w przypadku zamawiania delikatnych cienkich listewek, arkuszy materiałów pokryciowych, delikatnych, kruchych i łamliwych. Dokładamy wszelkich starań aby paczka dotarła do Państwa bez uszkodzeń ale zalecamy odbiór osobisty towarów które z oczywistych względów są podatne na uszkodzenia. Prosimy pamiętać że pocztowe przesyłki listowe oraz paczki zwykłe nie posiadają żadnego ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia a termin ich doręczeń jest niemal umowny nawet w przypadku przesyłek priorytetowych. Prosimy wybierać tę metodę wysyłki ze świadomością iż w przypadku zagubienia lub uszkodzenia spedytor nie zrekompensuje strat. Opłata jaką sklep automatycznie kalkuluje i podaje w podsumowaniu dotyczy przesyłek bez deklaracji wartości i dla wagi 0,01-1kg. Z uwagi na istnienie ryzyka uszkodzeń towaru w przypadku zamówień towarów o bardzo różnej wadze i rozmiarach (np. zamówienie bardzo cienkich listewek / deseczek w małej ilości, zamówienia składające się łącznie z towarów dużych i delikatnych z produktami małymi i ciężkimi) prosimy o wybór odbioru osobistego lub kontakt z nami, celem uzgodnienia najbezpieczniejszego sposobu transportu / odebrania zamówienia. Bywają sytuacje iż dostarczenie towaru bez uszkodzeń, biorąc pod uwagę realia firm spedycyjnych, nie będzie realnie możliwe lub szanse uszkodzeń towaru są znaczne (np. zamówienie kilku sztuk cienkich deseczek). Prosimy także brać pod uwagę fakt, iż kurierzy odbierają i dostarczają paczki w każdą pogodę - zawsze istnieje ryzyko zawilgocenia towaru w przesyłce i konsekwencje z tym związane (wygięcie listew drewnianych, pofalowania powierzchni desek, plamy itp.)
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl